söndag 14 februari 2010

Kuddar

Hej på er!
Jag hoppas ni har haft en trevlig helg, det har jag haft förrutom att jag lyckats få en ny förkylning. Jag var förkyld förra helgen och även då fick jag hoppa över att träna på söndagen. Det är synd för det är ett skönt sätt att avsluta sin helgledighet, likaväl som att börja sin
helg på fredagseftermiddag med att träna. Nåja inget ont som för något gott med sig. Jag hann att sy lite kuddar mellan nysattackerna. Tyvärr glömde jag bort att fota dem medan det var ljust ute så blidkvaliteten blir därefter. Näe, nu måste jag inta liggläge i soffan så att förkylningen lugnar ner sig.

10 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Härligt att kunna sy egna saker! Min symaskin är utlånad till min mamma så länge hennes är på reparation, vilket verkar ta en evighet! Jättefina kuddar blev det!

Marie sa...

Hejsan!

Tråkigt att du är förkyld, här hemma verkar vi aldrig bli riktigt friska o just nu är 3 av 4 förkylda.
Snygga kuddar du har sytt, riktigt våriga o fina.

Kram Marie

Marie sa...

Hejsan!

Tråkigt att du är förkyld, här hemma verkar vi aldrig bli riktigt friska o just nu är 3 av 4 förkylda.
Snygga kuddar du har sytt, riktigt våriga o fina.

Kram Marie

Vardagligating sa...

Vad du är bra på att sy! Jättefina!

Krya på dig!

Kram

Snövita drömmar sa...

Krya på dig vännen!

Du får i alla fall vila mot jätte fina kuddar nu när du är dålig.
Så duktig du är på att sy!

Kram!

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Jättefina kuddar! Passar ju bra in i den kommande våren (längtar...)
Krya på dig!
Kram
Maria

o sa...

Hej Malin!
Jättefina pigga glada kuddar som du har sytt! Här är det dinosauriedräkt som är nästa syprojekt :-D. Kram, Anette

Dagdrivaren sa...

Så fina kuddar du sytt och många. För du har väl inte dubbelexponerat?
Tråkigt att du är förkyld igen. Din mormor var också förkyld när jag var uppe hos henne en stund idag.

KRAM OCH KRYA PÅ DIG
Gunilla

Noamaja sa...

Så söta kuddar! Jag hade tänkt beställa lite tyg från stoff & stil idag. Måste komma igång!

Kram,
A

Noamaja sa...

Ja! Mer Toile till folket;-)

Kram
A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...