onsdag 3 februari 2010

Inventerat

Hej på er!

I eftermiddags inveterade jag tygförrådet och hittade lite tyger. Jag börjar blir grymt pysselsugen och framför allt vill jag sy. Förra våren sydde jag vimplar och sålde på Tradera, det var kul och jag tjänade en slant. Jag var dock så flitig vid symaskinen att jag tröttnade på den och har knappt velat närma mig den mer än nödvändigt. Men nu är det nog snart dags att avsätta lite tid vi symaskinen för det är kul att pyssla.
Jag håller fast vid min träning och det är kul. Jag försöker träna 3 gånger i veckan och jag vill ge mig ut och springa, kanske till helgen?

7 kommentarer:

Mimmi sa...

Vilken underbar hög!

Susanna sa...

Så duktig du är med träningen (och kosten!)

Har du sytt något monster än? Eller vad blev det? Fin hög i alla fall. Jag är också lite sugen på att sy något...

Ha en bra dag!

Villa Nordåker sa...

Susanna: näe det har inte blivit några monster ännu. Kanske till helgen.
Jag har glömt att svara dig angående gardinerna, mina var inte svåra att stryka men jag hade mycket ånga när jag strök dem.

Noamaja sa...

Du är så duktig med träningen! Är det inte hårt att springa nu i alla snö?

Härligt med tyger och att sy! Jag längtar också efter att sy men har ingenstans att sitta just nu utan att det kommer små händer och "hjälper till". Vill gärna kunna ha det stående också...

Du visar väl vad du gör den?;-)

Kram,
A

Snövita drömmar sa...

Jag är impad av dig som är så duktig med hälsan vad gäller träning och kost!
Du är en bra inspiration må jag säga!

Mycket fina tyger du har, hoppas du kommer på nåt skoj att sy snart.

Kramis!

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Fina tyger, när tid och ork finns kommer du säkert göra något fint av dem...
Bra jobbat med träningen!
Kram
Maria

sofie sa...

Jättefina tyger!
Duktigt du är med träningen, för mig blir det inget av den varan för tillfället.
Sofie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...