tisdag 9 februari 2010

Stoff & Stil




Bilder lånade från Stoff & Stil
Hej på er!
I förra veckan damp den nya katalogen från Stoff & Stil ner i brevlådan. Det fanns en hel del fint och många fina inspirationsbilder, några kan ni se här ovan.
I eftermiddags påbörjade jag ett litet pyssel som jag hoppas blir bra när det blir färdigt, det är svårt att sätta sig och sy när det finns massor av hushållssysslor att göra, tyvärr är jag inte sån att jag kan släppa allt för att pyssla utan jag måste ha ordning och reda runt omkring mig, det är väl därför jag har så svårt att sätta mig och pyssla. Hur hinner ni andra pyssla?

6 kommentarer:

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Inspirerande bilder, beställde faktiskt lite från Stoff och Stil idag och hoppas att paketet kommer snart... Försöker pyssla lite med barnen, men det är bättre att pyssla för egen maskin när de små sover...
Trevlig kväll!
Kram
Maria

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Malin!

Oj, oj, oj, vilka härliga färgglada bilder du visar.
Man blir verkligen glad av färg!

Kram!

Noamaja sa...

Men åh, jag har inte fått katalogen... Jag har väl inte beställt något förra året;-) Ser fint ut! Blir super-pyssel-sugen!

Jag har tid men inte plats att sy just nu... Det finns ju för många småhänder som sagt;-)

Kram,
Noamaja

Vitacharmen sa...

jag har samma problem som dig. Vill inte sätta mig i stök och pyssla utan vill ha ordning och reda runt mig innan jag sätter igång. Därav blir det svårare att finna tiden.

Men oftast blir det när barnen har lagt sig och dagen är undanplockad. DÅ kommer pysslet fram :-D

Noamaja sa...

Hej!

Jo jag funderar på hur du fått dina etiketter så fina? Jag måste rensa bland mina men tycker ändå att det är tråkigt med den lååånga listan i högerspalten.

Tack på förhand:-)
Kram,
A

Villa Nordåker sa...

Noamaja; här hittade jag hur man skapar molnetiketter.
http://fixa-din.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...