torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!!!


Vi passa på att önska Er alla ett riktigt Gott Nytt År 2010.

Det har varit lite lugnt på bloggen ett tag men jag kände det var skönt med en liten bloggpaus.

Jag brukar inte ha nyårslöften men i år har jag det. Jag måste ta upp min träning igen. Jag mådde väldigt bra under de månader som jag sprang, tyvärr kom hösten, sjukdomar och en allmän trötthet i vägen så jag jar inte tränat sen i september. Jag har köpt ett årskort på vårt friskotek och jag behövde ha något vetigt på fötterna, mina gamla joggingskor har gjort sitt för längesedan. Så idag var jag iväg och köpte ett par joggingskor. Med nya skor och ett årskort på gymet som har öppet vardagar mellan 06.00-22.00 och 08.00-17.00 på helgerna så finns det inga ursäkter för att inte träna, eller hur?! Jag var och tränade igår och idag har jag träningsvärk i armarna med det gör inget, träningsvärk är en "skön" värk.
Ha en riktigt trevlig kväll så ses vi nästa år!

4 kommentarer:

Enkelt sagt sa...

Låter som ett bra nyårslöfte. Själv har jag inte funderat på saken ännu men jag ska göra det ikväll och se vad jag kommer fram till..:)
Fina skor, hoppas de gör passen enklare!
Gott nytt år till er också!
Kram Sofie

Vardagligating sa...

Vad bra med ett träningskort. Speciellt på vintern när det är mörkt och kallt ute, då vill man gärna in och träna och mot våren är det utomhus som gäller.=) Lycka till!

Gott nytt år!

Marie sa...

Gott NYTT ÅR Hoppas du hade en jätte bra nyårsafton. Här ska det oxå tränas nästa år :)
Kram Marie

Hem och Lycka sa...

Gott nytt år!

kram Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...