onsdag 16 december 2009

Gästfotograf








Hej på er!
Dagens foton har en liten fotograf på 5,5år tagit, nämligen Saga. Förrutom att baka tycker hon det är väldigt kul att låna min kamera och ta kort på föremål här hemma. Jag log lite för mig själv när jag överförde korten från kameran till datorn, det var nästan bara kort med närbilder på saker och ting. Hon ser nog hur jag brukar fota här hemma och gjorde likadant. Hon har blivit duktig på att hålla kameran stilla när hon fotar så det blir inte så många bilder som blir suddiga.

I kväll när barnen somnar har jag tänkt att börja slå julklappar, jag har inte riktig koll på vad som finns där inne i garderoben. En del saker köpte jag redan i oktober och november när jag var i Ullared och besökte det gula varuhuset Gekås.



4 kommentarer:

Dagdrivaren sa...

Så duktig hon är Saga. Hon har verkligen tagit fina bilder. Hoppas att intresset håller i sig. Jag beundrar dom som tar fina bilder eftersom jag vet att det är så svårt.
Mammis

Vardagligating sa...

Fina bilder! Vilka snygga lampor ni har i köket!

Enkelt sagt sa...

Jättebra fotat måste jag säga. Hon har känsla för det!

Kram Sofie

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Fina bilder Saga tagit! Kul att ni delar intresse...
Kram
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...