tisdag 13 oktober 2009

Vintage Stories

Den 19 oktober släpper KappAhl sin nya Vintage Stories kollektion. Så här står det på deras hemsida "Inspirerad av gamla filmer och blekta fotografier har våra designers tagit fram en kollektion med nostalgiska och lyxiga plagg, där detaljerna och hantverket fått spela huvudrollen. Kollektionen finns i begränsad upplaga."



I år finns det även fina kläder till flickor i stl 62-170, roligt att mor och dotter kan matcha varandra.
Jag tror att det åtminstone kommer att bli en klänning från deras kollektion till Saga som hon får på julaftonsmorgonen. Det har blivit en traditon att Tomten varit och lagt varsin julklapp till barnen med nya kläder under granen.





För att se fler plagg och prisuppgifter, klicka Här.







5 kommentarer:

Vardagligating sa...

Söta kläder!

Enkelt sagt sa...

Såg ju riktigt fint ut. Jag kanske skulle ta en sväng in om jag kommer ihåg.
Sofie

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Fina kläder! Får ta en sväng till Kappahl... Tack för ännu ett tips!
Kram

Anonym sa...

Det låter så romantiskt. Jag får ta en sväng till Kappahl jag också.
Mammis

Linda sa...

Brukar handla väldans sällan på Kappahl men dessa var verkligen i min smak.. Jättehärlig blogg du har.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...