måndag 12 oktober 2009

Hej!
Ville bara ge ifrån mig ett litet livstecken, jag har inte gått under jorden....!
Nu när mörkret kommer tidigt på kvällarna är det mysigt att krypa upp och soffan och bara ta det lugnt. Jag har använt kvällarna till att sitt och virkat så jag har inte hunnit med att blogga också. Jag kan lätt sitta i flera timmar med tvn på i bakgrunden och bara virka, men det är bra att hålla händerna sysselsatta, då stoppar man inte lika lätt in något i munnen. Jag har slarvat både med kosten och motionen i några veckor och det har satt sina spår, men nu är det nya tag igen, vill inte gärna växa ur mina kläder som jag köpt nu i höst!
Nåja tillbaka till virkningen, jag har gjort mössor till barnen, tänkte att ni skulle få se dem i detta inlägget men just när är Saga och leker med en kompis och Jacob äter mellis så jag får försöka fota senare.
Jag har lite funderingar på att ändra lite här i bloggen och tänkte höra vilket ni tycker är roligast att läsa om. Är det mode, inredning eller om det vardagliga livet eller tycker ni att blandningen som jag är nu är bra?
Kram

5 kommentarer:

Snövita drömmar sa...

Blandning på allt möjligt är klart roligast!!
Ha en jätte bra dag. Kram!

Susanna sa...

Jag röstar för blandning!

Själv skulle jag inte orka blogga om varken ENBART inredning, trädgård eller småbarnsliv i varje inlägg. För att överhuvudtaget kunna ha en blogg behöver jag ha lite olika saker att skriva om. Märker dock att det allmänna inte intresserar lika mycket som just t.ex. inredning, men så får det vara. Jag ska ju blogga för min egen skull också!
Ha en bra vecka!

Anna sa...

Jag gillar blandningen bäst! Sen tar jag tacksamt emot virktips, från grunden ;-) Vill gärna, men har i princip glömt allt sen skoltiden.

Kram ANna

Marie sa...

Jätte snygg tv-bänk, gillade den massor. Jag tycker om blandningen du har på bloggen nu. Pyssel och inredningstips är ju väldigt roligt att läsa om men gillar även när du slänger in tips på snygga kläder både till barn o vuxna.
Kram Marie

Enkelt sagt sa...

Blandat är bäst för min del! :)
Sofie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...