tisdag 13 oktober 2009

Tvbänk



Hej på er!

Måste bara få visa min nya fina tvbänk. Den kommer från Mio och modellen heter Mikaela. Det var egentligen tänkt att tvbänken skulle varit i vårt tvrum på övervåningen men vi resonerade som så att det roligare att ha en fin tvbänk i vårt kompinerade matsalsrum och tvrum som är det rum som vi sitter i när det kommer gäster, än att ha en Benno från Ikea i ekfanér. Bennon fick istället flytta upp till övervåningen och det blev inte så tokigt det heller.

Ikväll ska jag googla lite efter virkbeskrivningar på en blomma som jag ska virka till Sagas hatt, sen är den färdig. Jag fotade henne med sin första mössa som jag virkat tidigare idag men jag måste haft någon konstigt inställning på kameran för det syntes inte att det var en rosa mössa. Får göra ett nytt försök imorgon.

Ps. Idag är det två månader kvar till Lucia!

8 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Skitsnygg! Önskar vi hade Mio i Finland, jag har hittat massor med möbler som jag gillar på deras hemsida. Men det finns inte här :-(

Snövita drömmar sa...

Den var snygg! Gillar kryssen. Väntar med spänning på din virk projekt... Krams!

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Jättefin tv-bänk, fina tv-bänkar är svåra att hitta tycker jag...
Trevlig kväll!

Susanna sa...

Så fin! Ser framemot bilder på mössan :-)

Hem och Lycka sa...

Jättefin! Önskar jag kunde virka, då hade jag försökt mig på en bebisfilt nu.

kram

Vardagligating sa...

Vad fin den var!!

Anna sa...

Snygg den var!

Det är supersvårt att hitta snygga tv-bänkar, men jag har span på en!

Kram

Heli sa...

Riktigt snygg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...