tisdag 27 oktober 2009

Klänning till jul?


Hej på er!

Hoppas allt är bra med er. Igår var jag hemma för att Saga sa att hon hade ont i magen och ville stanna hemma. Jag trodde inte riktigt på henne och sa att hon måste ta tempen först. Den visade då 37,7. Jag lät henne då vara hemma, ville inte riskera att hon blev dålig på förskolan. Fast hon var inte speciellt dålig igår så därför blev det "jobbdag" för oss alla idag. Vid lunchtid ringer de från förskolan och säger att Saga kräkts vid matbordet. Det var bara att packa ihop mina saker och åka att hämta henne och Jacob. Men det är nog inte magsjuka för hon har inte kräkts något mera. Hon har haft hosta i några dagar och hon har svårt att hosta upp slemmet och sväljer det så det var nog det som kom upp plus att det var stora lökbitar i korvstroganoffen som serverades idag och Saga gillar inte lök. Jag tror helt enkelt att hon klöktes och då kom lunchen upp igen. Förlåt, skulle kanske haft en äckelvarning först! Det trista är att eftersom hon kräktes så måste hon och Jacob stanna hemma imorgon, känns inte så kul men sådana är reglerna...

Nog om det. Jag skulle visa er en klänning som jag hittade på Gina Tricots hemsida. Gillar modellen, kanske blir det årets julklänning. Den finns även i vitt.

2 kommentarer:

Snövita drömmar sa...

Men skönt att hon i alla fall inte åkt på nån värre magsjuka. Jo klänningen var fin!!
Kram på dig!

HANNAH sa...

Snygg klänning :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...