onsdag 28 oktober 2009

Nybakat

Bakformar från Gekås


Hej!
Jag hade hoppats kunna lämna barnen idag på förskolan men eftersom det gick magsjuka där så ville de inte barnen kom redan idag, fast jag är helt säker på att det var löken som Saga kräktes av. Bara för att kokerskan inte skurit löken i tillräckligt små bitar så får jag bekosta det genom att ta ut VAB.

Saga ville baka så vi har precis plockat ut en plåt med muffins med crumble. Receptet är Leilas, men vi har ingen fyllning i. De ser goda ut, få höra vad barnen tycker om en stund. Jag själv äter LCHF så jag undviker socker, mjöl och andra kolhydratkällor.

3 kommentarer:

Snövita drömmar sa...

Såg himlans smarrigt ut!

Camilla sa...

Ser smarrigt ut!

Enkelt sagt sa...

Mums, såg riktigt smarriga ut. Tyckte familjen om dem?
Sofie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...