tisdag 7 oktober 2008

Torka!

Jag har köpt nya disktrasor på Willys från Wettex. Inte det roligaste man kan köpa till hemmet, men jag gillar inte gamla disktrasor utan byter ganska ofta. Jag t.o.m tvättar dem i tvättmaskinen, sen duger de att ha till städtrasor innan de slängs. Märks det att jag är smålänning, eller? *ler*
I alla fall, jag hittade dessa disktrasor i vit och rosa som stödjer Rosa Bandet kampanjen.
Det känns bra att kunna stödja bröstcancerforskningen, ett plus att disktrasorna är fina också!

5 kommentarer:

Lotta sa...

De är jättefin!
Och jag gör precis som du, tvättar dom och har dom ett tag till (fast jag inte är smålänning utan skåning, :-D )

Kram på dig!
Lotta

Mamma Anka sa...

Precis som jag! :)
Kan det ha lite koppling till att jag var sommarbarn i Småland 2 sommrar i rad samt fortfarande har kontakt med min sommarfamilj? :)

Vart har du hittat dem?

Hem och Lycka sa...

Visst ja, jag ska också köpa såna Rosa bandet-disktrasor, tack för att du påminde mig! Byter också rätt ofta, tycker det är obehagligt med smutsiga trasor. kram!

Anonym sa...

Fina trasor. Jag slänger mina, har inte ens tänkt tanken på att man kan diska dem.. fast jag har ju ingen diskmaskin.=)

rosenfröjd sa...

fina trasor. Och jättemysigt rum i inlägget innan.

kram/
M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...