fredag 24 oktober 2008

Äntligen fredag!

Söt rosa gitarr från www.nublu.se
Nu när jag har börjat jobba så blev fredagen plötsligt en härlig dag igen! Känns skönt att veta att man ska vara ledig i två dagar innan det är vardag och jobb igen. När jag var föräldraledig så kändes fredagen som vilken dag som helst. Imorgon står det städning på schemat, vi har bjudit hem några vänner på middag, en utav dem har fyllt 30 år så honom ska vi uppvakta. Saga älskar allt som har med paket och kalas att göra. Jag kanske hinner knäppa några bilder på barnens nya saker som jag köpte på Ikea, fast risken är att barnen hinner stöka ner innan man hinner fota Det är konstigt hur de hinner stöka ner där man precis har plockat upp och städat, är det likadant hemma hos er?
Saga var i alla fall helt salig när vi var på Ikea, de hade plockat fram julsakerna.
Tänk idag är det bara 2månader kvar till julafton!
Jag har redan bestämt mig för att i år ska jag shoppa julklappar på nätet, känner verkligen inte för att springa runt i affärena och leta efter julklappar när man kan sitta i lugn och ro hemma i sin soffa och klicka hem sakerna istället.
Saga har länge velat ha en rosa gitarr med vita prickar och nu finns den hos Nublu som för övrigt är en vän till mig i bloggvärlden, så den kommer nog snart att klickas hem!
Ha en trevlig helg!

5 kommentarer:

Mjuka sa...

En sådan gitarr har vi i blått. Mina pojkar har spelat sönder den .-) Jättesöt
kramkram M

♥ Fyra årstider sa...

Jag sak verkligen dra ner på julklappar. Förr kunde jag ha handlat mängder redan nu, i år blir det ca 5 stora paket var och lite plock det räcker gott och väl. Sen får barnen av mormor, famor och gud vet vad..
Kram Lotta
Nätshopping är kanon!

Lallis - liv och leverne sa...

Men så söt gitarr:)
Ha en fin lördag..
Kram Lallis

Eddan sa...

Den gitarren har jag klickat hem jag också. Faktiskt så köpte jag två stycken hos Nublu. En till min yngsta dotter och en till min systerdotter. Min äldsta dotter ska få en flöjt istället tror jag.
Kram från Anette

Caroline sa...

Jag har faktiskt redan börjat köpa julklappar. Eftersom jag är student och inte har så stor inkomst får jag försöka sprida ut kostnaderna. Och så är det så skönt att vara ute i god tid.

Ha en trevlig söndag!

/ Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...