tisdag 21 oktober 2008

Jobba...









Bilder från Ikeas hemsida!

Igår började jag jobba igen efter att ha varit föräldraledig i 1,5år. Jag fattar inte vad den tiden har tagit vägen. Det känns som igår som Jacob föddes, med världens raketfart, vi var inne hela 5min på förlossningen innan han föddes.

Jag har använt en del av tiden här hemma till att måla om möbler och väggarna, så det har gått åt en hel del vit färg. *ler*
Onsdagarna kommer jag och barnen att vara lediga från jobb och förskola. Det känns skönt att veckorna inte blir så långa för barnen, eller framför allt Jacob som inte riktigt vant sig vid att vara "dagisbarn" ännu, Saga däremot skulle gärna vara på förskolan från 7-16! Imorgon är det därför vår lediga dag, jag och barnen ska nog ta en tur till Ikea. Jag har tänkt att köpa den nya dockservisen till barnen och ett nytt diskställ om det ser fint ut i verkligheten och ett lampupphäng så köket kan bli färdigpiffat, vill gärna visa er hur det blev. Jag hoppas också att julsortimenet kommit fram, börja längta lite till advent...

4 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Wow vilket fynd du visar i förra inlgget. Jättefint!

Den servicen från Ikea är riktigt söt, måste nog kolla på den jag också.

Ha det bra!
Kram Lina

Ett hus i vitt sa...

Åh så du har börjat jobba nu... Jag har min jobbstart i Januari, eller rättare sagt ska söka jobb. Hihi du slog mig i raketfartsförlossning, jag trodde min var snabb med 24 minuter :-D. Jättefin dammsugare, skänk och Íkea-saker. Servisen måste nog jag också ha... Kram, Anette

Anonym sa...

Kul med Ikea, där kan man alltid hitta nåt fint! Lycka till med jobbet!

Kram/Carina

Lallis - liv och leverne sa...

Ja det är alltid kul med IKEA:)
Ha en fin helg.
Kram Lallis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...