lördag 18 oktober 2008

Ta en kaka till...




Först vill jag passa på att tacka alla som kommentera mina inlägg!

Har varit på kurs igen. Fick friska upp minnet på att virka. Jag har sett i bloggvärlden virkade små bakverk och ville försöka ge mig på det också. Resultatet blev några små dammsugare. Jag har virkat på måfå. Den första som jag gjorde blev giganstisk, så den får hunden ha som leksak. Den andra blev för liten så den slängde jag. Men på tredje försöket blev det bra! Så nu har barnen några stycken att leka med.
Om det är någon som har "recept" på fler virkade bakverk så får du gärna mejla till villanordaker@hotmail.com eller lägga in det i kommentarerna.



Ps, det var äpplerna som var konstgjorda i förra inlägget :-)

8 kommentarer:

Ett hem på landet sa...

Va duktig du är som kan skapa så där fint efter eget huvud.
KRAM

Smått och gott hos Lina sa...

Så söta bakverk! Va duktig du är så virkar utan mönster.

Ska kolla vad jag kan hitta för mönster, finns en sida med massa små bakverk och liknande. Måste bara hitta den.

Kram Lina

Lallis - liv och leverne sa...

Helt underbart kul med en virkad dammsugare:) Och så fin den är!
Kul att kika in här till dig.
Jag kommer absolut igen.
kram Lallis

Caroline sa...

Smaskigt!

Vilka fina tavlor du visade tidigare. Var det en gammal flora du använde dig av? Var fick du tag på den?

Väldigt bra idé!

Kram

Caroline

Nilla sa...

Så söta! Och du? Vad fint kaklet blev :)

Ha en trevlig dag!

Himmelbit/Njut en smula sa...

Vad fina! De blev ju superbra! Jag kommer inte alls ihåg hur man gör när man stickar så jag ska nog inte ens försöka mig på det.. ;-).

Ha en toppendag!
Kram

A home far away sa...

Hjälp vad du är duktig!
Där har jag nåt att ta efter...

Ha en fin dag kram Gunilla

Bodil sa...

Jättesöt! Länkar till en vän på familjeliv, hon är grym på att virka godsaker; http://www.familjeliv.se/hem/phenelia/galleri.php

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...