tisdag 2 september 2008

Rutigt








Rutigt i grått och vitt blev dynorna när stolarna fått sig en makeover. Tyget beställde jag från Stoff & Stil. Stolarna är 4 vita Leksandsstolar, som maken har hjälpt till att sprutmåla på sin semester. Om ni vill se hur 2 av dem såg ut före målning klicka då här Jag hade då tänkt att de skulle stå i vårt kontor men de fick istället flytta in i köket med 2 andra stolar istället. Jag har målat om i köket det blev råvitt på väggarna istället, lite av det kan ni nog se på första bilden.
Jag kommer visa mer köksbilder när det är piffat, AD-droppar kanske inte är det man brukar piffa ett köksbord med, men är man småbarnsförälder så är man!


7 kommentarer:

Camilla sa...

Vad fint det blev, ser fram emot att se ännu mera.
Ja, AD-droppar är det nog många som "piffar" med :-)

Hem och Lycka sa...

De blev verkligen kanonfina, vilket lyft! kram

Marie sa...

Snyggt! De där stolarna skulle jag allt vilja ha i vårat kök. Jätte fint tyg oxå, blev sugen på det till mina två korgstolar som behöver tyg till dynorna.

Smått och gott hos Lina sa...

Så fina de blev! Va duktig du är :-)

Kram Lina

Lilla livet i Ingeborg sa...

Hej!
Jättefina stolar, och tyget passade ju jättefint:-)
Jag har varit på jakt efter leksandstolar ett bra tag nu, men det är alltid någon som hinner knipa dem före mig!
Nu ska jag kika idare i din blogg!

Hälsn Sandra (Sunna)

Lilla livet i Ingeborg sa...

idare= vidare:-)

Ett hem på landet sa...

Va fina stolarna blev!!
KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...