onsdag 3 september 2008

Nya kuddar








Idag visar jag er två kuddar som jag lyckats sy idag. Det rutiga tyget köpte jag på Åhlens på semestern och det vita linnetyget är en stuvbit. Jag följer bloggen
Bland kuddar o busiga barn och blir så inspirerad av Kajsas alla fina kuddar så jag gjorde ett försök jag med. Jag blev faktiskt nöjd. Det var roligt att sy lite "lappteknik" så det kommer bli fler kuddar i den modellen till kökssoffan.
Jag hade båda barnen hemma när jag sydde men det gick över förväntan. Saga satt vid köksbordet och "degade" och Jacob var väldigt intresserad av symaskinen så han satt helt stilla i mitt knä när jag sydde på maskinen, han kanske blir den näste Ernst?



5 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Tjusiga!

Kram Lina

Nilla sa...

Jättefina! Och jag är mäkta imponerad av att du satt och sydde med en liten i famnen =D

Kram Nilla

Anonym sa...

Så fina de blev!!!!

Camilla sa...

Jättefina kuddar, soffan kommer bli så mysig, så du kommer inte vilja sitta någon annanstans.
Att sy med en liten i famnen, måste verkligen vara överkurs!

Anonym sa...

Åh, vilka fina kuddar! Måste skaffa fina tyger och prova jag också. Tack för inspiration.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...