fredag 19 september 2008

Vår groventré











Efter
Före

Här kommer lite bilder på vår groventré som vi har i samma rum som vår tvättstuga. Vi gjorde denna ombyggnation i våras och det är så lyxigt att kunna köra in bilen i garaget och sen komma in i huset. Tänk så många meter vi har sprungit tidigare fram och tillbaka när vi ska packa i och ur bilen. Sen ser jag framför mig hur enkelt det kommer att vara när två barn ska iväg till dagis och man slipper stå och skrapar rutor när det blir så kallt.
Den lilla pallen som används för att sitta och knyta skorna på har jag fyndat på loppis.
Den var målad i en ful grön lasyr, men det gäller att kunna se framför sig hur en möbel blir som vitmålad istället. Pallen var så ful att när vi hade hantverkare här för att byta fönster så använde de den att stå på, de trodde nog det var en arbetspall. Jag hade inte mage att säga till dem att jag köpt den för att måla den för att jag tyckte den var fin i formen.



5 kommentarer:

Ett hem på landet sa...

Vilken fin groventré ni har! Gillade även tidningshyllan.
KRAM

Anonym sa...

Hej jag har en utmaning till dig i min blogg! :-)
http://hemmahoskristin.blogspot.com/2008/09/utmaning.html
Kram Kristin

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jättefint! Skönt att kunna ha bilen inomhus och nära till hallen :)
Kram!

Hem och Lycka sa...

Fin hall! Pallen blev ju jättesöt, svårt att tro nu att den sett ut som den gjorde. kram!

IKT i min vardag sa...

Vilken fin hall ni har. Den lilla pallen ser både söt och sittvänlig ut!:-)

Kram Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...