torsdag 4 september 2008

Ett kuddinlägg till.




Idag har jag sytt två kuddar till! Det är så kul när man väl får kläm på hur man ska göra. Jag erkänner att jag har en förkärlek till randiga och rutiga tyger dels för att det är klassiskt men också för det är enkelt att klippa och sy i randiga och rutiga tyger. *fniss*
Dessa kuddar ska vara i kökssoffan i vårt kök, men det är så pass mörkt ute nu så det blev inga bra bilder när jag fotade, så de bilderna få vänta.
Imorgon ska jag åka till GeKås med min ena syster, ska shoppa vinterkläder till barnen men jag hoppas göra några fynd till hemmet också. Jag har hört ryckten om att de redan har fått fram julsaker!


8 kommentarer:

Nilla sa...

Jättefina vännen! Du är så duktig =)

Hoppas du hittar mycket roligt imorgon!

Kram Nilla

Camilla sa...

Jättefina, du har verkligen varit kreativ!
Hoppas du gör många fina fynd imorgon.

Lotta sa...

Jättefina kuddar! Du har sån energi tjejen!

kram
Lotta

Marie sa...

Åh vilka snygga kuddar. Gillade verkligen det rutiga och randiga tillsammans.
Hoppas du gör många fynd i morgon.

På min gatan i stan sa...

Vilka FINA kuddar!!! :-) Du är ju en hejjare på att sy!

GeKås är skitkul ju! Hoppas du hittar mkt fint! :-)

Kram!

Anonym sa...

Verkligen fina kuddar. Det måste jag också försöka mig på.

Shyme sa...

Fina kuddar, kul med två olika tyger...

Julias vita drömmar sa...

Hej på dig :)

Allt är fint här! Så du börjar jobba nu...hur känns det?

Så flitig du varit med symaskinen, jättehärliga höstkuddar! Jag pysslar för fullt med kök och vardagsrum...

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...