torsdag 26 juni 2008

Nya stolar och inredningsträff på gång

Visar här en bild på mitt senast fynd på Secondhandbutiken. Två stycken Leksandsstolar för 180kr, som hittat! De ska få några lager vit färg på sig och ny klädsel sen ska de få stå i vårt kontor. De är hyfsat bra skick så det är bara att sandpappra lite innan de ska målas, men det dröjer till nästa vecka. För jag ska åka till Stockholm. På lördag ska jag nämligen träffa massa andra inredningstokiga tjejer och vi ska äta tillsammans och prata lite (mycket?!) innan vi beger oss ut på shoppingrunda. Dessa tjejer har jag aldrig tidigare träffat men vi har skrivit till varandra på ett inredningsforum på http://www.familjeliv.se/ Detta forum har jag skrivit på i över två år så det ska bli jättekul att få träffa de som man har daglig kontakt med.
Min övriga familj följer med, men de ska tillbringa lördagen på Skansen istället, tror det blir lugnast....

6 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

VIlket fynd du har gjort! De kommer att bli så fina.

Ska bli så kul att ses!

Kram Lina

Marie sa...

Verkligen ett fynd, de är så fina. Hoppas ni får en jätte trevlig helg med massa shopping

Hem och Lycka sa...

Kanonfina fynd och till ett mycket bra pris dessutom.. Ha en riktig härlig shoppingresa! kram!

På andra sidan väggen sa...

Vilket kap, de kommer säkert att bli jättefina när du fixat till dem. Tror nog jag ska ta en tur till "vår" loppis och se om jag också kan göra några fynd. Tack för inspirationen!

Kram,
Ann

Anonym sa...

Vita hems träff....?????

Ja då hade man väl behövt vara allt annat än vit !!! dvs inombords

Snowsurfer

Anonym sa...

Oj, vilket fynd! De kommer bli kanonfina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...