måndag 2 juni 2008

Kalastider
















Stora tjejen fyllde 4år i torsdags. Hon har haft inte mindre än tre kalas, fyra om man räknar med att hon bjöd på fika på sin förskola. Saga, som hon heter älska att baka, så det fick bli fikakalas. Insprirerad av Milda marängers blogg fick de hederliga chokladbollarna lite fint strössel istället för vanligt pärlsocker.
Det bjöds på rulltårta med jordgubbsfyllning, chokladbollar, kolakakor och kanelbullar.
Men nu är alla kalasen avklarade och det känns skönt, jag delar inte riktigt samma stora intresse för bakning som min dotter, för det som hon tycker är roligast med att baka är att slicka skålarna!

1 kommentar:

Vi sa...

Himmel va gott det ser ut! Nu blev jag jätte sugen på att baka, dessvärre tror jag inte att jag kommer orka det i värmen MEN en vacker dag blir det regn ;-)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...