fredag 6 juni 2008

Kärlek vid första ögonkast







Igår var jag på secondhandbutiken igen. Jag skulle leta efter ett soffbord, som jag skulle kunna måla om. Jag står vid borden och vrider huvudet mot barnsakerna och ser då denna söta lilla vagga.
Jag blev helt kär i den och ville att den skulle följa med hem. Jag tänkte först att Saga skulle få den men hon har så mycket saker på sitt rum och kom på att Jacob behöver ha en liten säng till sin nalle.
Den ska få lite vit färg på sig och jag ska sy lite sängkläder i blåvittrandigt tyg, för det följde med ett sånt sött spetslakan och kudde också.
Jag behöver väl knappast säga att Saga trodde att hon skulle få vaggan och att hon blev arg och ledsen som bara en 4åring kan bli ?!

5 kommentarer:

Vi sa...

Så söt vagga du har hittat...förstår att lilltjejen blev sur för den är verkligen jätte mysig!!

Kram

Smått och gott hos Lina sa...

Jättefin vagga! Hoppas du hittar en liknande till Saga :-)

Kram Lina

Ett hus i vitt sa...

Den var verligen jättsöt! Förstår kärleken vid första ögonkastet... Och 4-åringens ilska som inte fick den ;-). Kram, Anette

Gårdsromantik sa...

Vilken fin vagga - klart du måste köpa den!
Hoppas Saga för låna den också.

Kram Maud

Anonym sa...

NEJ !!!!

Inte måla en atikvitete vit... vad skulle Knut Knutsson säga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...