söndag 8 augusti 2010

Liten virkad matta!

Hej på er!

Min sista semesterdag började också tidigt. Vaknade kl 06.00 så efter en kopp kaffe och lite "slösurfning" började jag att sy på mina gardiner till hallen kl 06.30. Det var svårt att fodra gardiner, eller rättare sagt att lägga upp dem Jag höll på att ge upp men efter lite dividerade med mig själv fuskade jag litemen det är ingen som förhoppningsvis ska kolla hur de se ut på baksidan. *ler*
Det blev i alla fall tjusigt i hallen, precis som jag hade hoppas men det får jag visa en annan dag.

Den första lilla virkade mattan blev klar häromdagen och ligger på golvet i Sagas lilla "gå-in-garderob" Här har hon tidigare haft en dockvrå men många av de sakerna finns nu i lekstugan( tack och lov) så nu kan hon stå här och kamma och sätta upp håret istället då vi köpte små speglar på Ikea häromdagen och satte upp på väggen.

Kram/Malin

5 kommentarer:

Hanna sa...

Shit så duktig du är!! Jättefin!!

Marie sa...

Riktigt bra gjort, den blev super söt. Hoppas du får en bra vecka fast semestern är slut.

Kram Marie

Fröken Fräken sa...

Vad roligt att du insirerats till att virka mattor också! Men jag "varnar" man blir snabbt beroende och vill virka mer och mer!! :-D
Och vad mysig din tygfyndardag lät, jag älskar ju tyger och skulle gärna bo nära de tygaffärer som du besökte.

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Så fin den blev! Kul att bestämma själv hur man vill ha det...
Kram
Maria

Enkelt sagt sa...

Mattan ser jättesöt ut.

Sofie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...