måndag 2 augusti 2010

Färgbyten

Hej på er!
Så här ser det just nu ut utanför ytterdörren, saker som få ligga och lukta av sig tillsammans med barnens lektält. Igår gick jag lös med spray-färgen här hemma och saker bytte snabbt färg från vita och guldiga till svarta och gråa till vita. Maken skrattade och skakade på huvudet när han såg var jag hunnit med att spraya på sisådär 10minuter. Det är bäst att hålla i grejerna när du sätter fart, sa han.
Jag ska Aldrig mer köpa spray-färg på Jem&Fix, den var inte alls bra. Jag har för mig att den var helt ok förr men nu var den skitkass, plus att de höjt priset på den också!
Jag hade en burk svart färg från Biltema och den var mycket bättre.

Var köper ni er sprayfärg?

Nu är jag inne på min sista semestervecka, tiden går så fort.

Kram/Malin

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Jag har KÖPT sprayfärg på Karl Hedin och den färgen kan jag inte rekommendera. Men jag kan rekommendera dig att köpa en kompressor och köpa vanlig färg :)

Fint det blir när du spraymålar!

Pysselsyster sa...

Hejhopp!

Nä, Jem & Fix färg är inget bra, undrar vad de parfymerat den med och så rinner den.
Min favorit heter "CRC pro paint" du hittar den på Ica Maxi. Underbar, billig och räcker läääänge. Dessutom funkar den även för utomhusprylar.

Kram

Villa Nordåker sa...

Pysselsyster, tack för tipset!

Susanna sa...

Vad kul! Jag är ingen sprayare så jag kan tyvärr inte tipsa om något. Men du gör mig sugen att testa spraymålning! Ser framemot bilder på hur du fixat till det när allt är klart :)

Kram, Susanna

pippigul sa...

smålänningens har bra och prisvärda sprayer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...