tisdag 16 december 2008

Utmanad

Jag har fått en utmaning av Kaos i ett vitt hus.

Detta önskar jag mig i år av Tomten:

3 hårda
Spegelpaneler i hallen, vitmålade såklart.
Vitmålad råspont i tvrummet.
Ommålade köksmöbler.

3 mjuka
Stickad pläd
Qviltat överkast
Pyjamas

3 viktiga
Att vi i min familj får vara friska
Att maken inte behöver jobba dubbla skift på sitt företag,
utan han kan vara hemma lite mer med sin familj.
Att jag ska börja göra lite mer saker som jag vill och inte bara hushållsysslor, men om det ska ske måste önskan ovan bli verklighet.

Detta skickar jag vidare till den som känner sig manad!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att läsa din önskelista! :-)

Fin disktrasa. Kul med snygga nyttoprylar. Ska det ändå hänga en disktrasa på kranen så kan den ju lika gärna vara lite snygg också! :-)

Grattis till era 12 år. Inte dåligt av maken att komma hem med lite blommor!

Anonym sa...

hej,fin blogg,läget ? god jul

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul läsning,v ännen.
Kram Lallis

Anonym sa...

Vad menar du med vitmålad panel i Tv-rummet? Är det Store mosse som skall utplånas?

Hem och Lycka sa...

Disktrasan var superfin, passar ju finfint både till jul och till sommaren.

kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...