torsdag 11 december 2008

Hyacinter


Hyacinter tycker jag hör julen till. Jag brukar dock få ont i huvudet av dem, men dessa vita ska inte dofta så mycket *hoppas*
Jag blev så glad när jag hittade dessa krukor idag. Med lite egenplockad mossa och det blev genast lite mer julstämning i köket.

Ikväll ska vi på lucia på barnens dagis, ska bli kul och se hur många av barnen från småbarnsavdelningen som är med och sjunger hela tiden. Risken är stor att de hellre sitter i sina föräldras knän och tittar på när de stora barnen lussar.


3 kommentarer:

Vi sa...

Mmm det luktar så ljuvligt med hyacinter....

Kram

kaos i ett vitt hus sa...

hej! har du sett att jag utmanat dig?? :)
kram, ninna.

Fröken Fräken sa...

Kul med en ny bloggbekantskap!
Jag älskar ju hyacinter så jag slog till på två till idag, och jag tror inte att de är de sista.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...