måndag 15 december 2008

Prickigt!


Köpte ny disktrasa igår. När jag såg denna fina prickiga disktrasa, blev jag genast mycket gladare. Men den hemma i köket blir det kanske lite roligare att torka av bord och bänkskivor. *hoppas*
Den kommer från Malin Westberg Collection, jag hittade min på Presentverkstan men finns säker på fler ställen. Det fanns några olika motiv och färgställningar. Men den rödvita kändes mest rätt nu när julen närma sig med stormsteg. Jag känner ingen som helst stress......!

5 kommentarer:

Millas hem sa...

Fin disktrasa du hittat!
Kul att det finns lite roligare trasor än de vanligaste! :)
Kram Camilla

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul när man kan piffa upp sådant som inte riktigt hör till det roligaste man vet. Som att städa till exempel:P
Nu pratar ju jag för mig själv då.
Men med lite piffiga saker kan det säkert bli roligare tror jag.
kram Lallis

Pernilla sa...

Nääää! Så himla snygg!!!
Jag HATAR disktrasor! alltså, de vanliga. Varför gör de dem gula, blå, gröna osv? Varför inte snygga färger? Ja, du vet vad jag menar. Jag ska helt klart beställa jag också.
:-D
Pernilla

Smått och gott hos Lina sa...

Så fin disktrasa. Visst piggar det upp med lite nytt, varför skulle inte en disktrasa få vara fin :-)

Kram Lina

Jenni - Snickarsbacken sa...

Vad fin den var! Alltid bra med fina&inspirerande hushållssaker!

God Jul!

Kram Jenni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...