onsdag 10 december 2008

Nålask





Jag kom på att när jag läste Julias blogg idag att jag inte visat er min nålask. Jag hittade den på loppis i somras för 5kr. Jag tyckte det lilla handtaget på burken var klockrent. Betydligt lättare att bära med sig. Jag gillar inte att gå flera gånger när jag ska göra något så jag tar så mycket jag bara jag kan i famnen. Inte alltid så smart.
Dagens tips blir att leta på loppisar för små fina plåtburkar till att kunna förvara nålar eller andra småsaker i. Man kan hitta fina burkar för knappt några pengar alls.
Förresten Grattis till er alla som heter MALIN, idag är det vår namnsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Malin på namnsdagen!!!!
Söt plåtask!

Anonym sa...

Tack snälla för din kommentar. Jag lägger nog inte av helt, som det känns idag. Det blir nog bara en paus med några sporadiska inlägg nu. Sen hoppas jag att jag fått krafter tillbaka till efter jul och nyår.
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...