tisdag 8 februari 2011

Tisdagstema: hand made by me

Stor tygtavla.
Tyll-lampa
Lite kuddar

Planeringtavla.


Hej på er!
Veckans tisdagstema i Fabriken är "hand made by me". Ett kul tema tycker jag, för när man surfar runt bland alla inredningsbloggar så få man se så hur otroligt kreativa och duktiga kvinnor det finns i vårt avlånga land ja och givetvis utanför Sveriges gränser också.

Jag tycker det är kul att hålla på med textiler och syr en och en annan kudde när tiden och inspirationen finns. Jag måste erkänna att jag inte direkt är någon Byggare Bob här hemma även om jag hela tiden har tusen ideér på vad jag vill göra men är lite rädd för att misslyckas så jag överlåter byggandet åt maken och så står jag för målandet, för det tycker jag är kul. Eller kul och kul är kanske att ta i men det blir oftast väldigt bra efteråt.


För fler temainlägg klicka här.

Kram/Malin


3 kommentarer:

kaos i ett vitt hus sa...

mmm.. tyllampan är min favvo!! ;) :) kram, ninna

Malin - I min trädgård sa...

Vad snygg tyllampan var! Kul idé!

Ha en bra dag!

Kram M

Susanna sa...

Jag gillar din planeringstavla. Har många gånger tänkt göra en likadan...

Kram, Susanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...