söndag 13 februari 2011

Söndagsbild vecka 6, walk-in-closet del 2.

Veckans söndagsbild i Fabriken visar numera en blommig garderob.

Hej på er!
Tjoho, tro det eller ej men jag har faktiskt hunnit med att måla och tapetsera min garderob i helgen. Det blev verkligen ett lyft, tänk att lite färg och tapet kan göra så stor skillnad. Nu återstår det bara att jag och barnen ska försöka lura med oss maken till Ikea det behövs lite hyllplan, konsoller och klädstänger, innan mina kläder kan flytta in igen. Min förhoppning är att han kan sluta lite tidigare på torsdag, för att åka till Ikea en lördag är väl ingen höjdare, det är inte kul att behöva trängas både i butiken och i restaurangen.
Trägolvet i garderoben är väldigt slitet och fult, och jag hade lite funderingar på om jag skulle slipa och måla det vitt men sen kom jag på att det skulle vara ganska lyxigt med en härligt tjock matta där istället. Trodde faktiskt inte jag skulle vilja lägga in en heltäckningsmatta i mitt hem, jag är uppvuxen med dem och jag var såååå glad när jag fick in en plastmatta på mitt rum. Fast just i en garderob kan det vara mysigt för att slippa gå barfota på ett kallt och kalt golv.

Lite söndagsmys hade jag, Saga och hennes kompis som var på bio i eftermiddags, vi såg Trassel. Den var riktigt rolig och jag kan rekommendera er att följa med era barn att se den. Det blev en hel del skratt, spänning och det var även så att tårarna nästan tittade fram på ett ställe....


För fler söndagsbilder klicka här.

Kram/Malin


2 kommentarer:

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Så fint du fixat till det, härligt med ordning och reda i fina miljöer:) Bra jobbat! Funderar på att ta med stora tjejen på Trassel, kanske får bli nästa vecka...
Kram
Maria

Dagdrivaren sa...

Så duktig du varit. Du får ha en egen liten inflyttningsfest där när du har flyttat in. *ler*
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...