söndag 20 februari 2011

Söndagsbild vecka 7, solskenspromenad

Saga och hennes kusin.

Hej på er!

En liten söndagsutflykt stod på schemat för hela familjen. Jag hade sett en annons på Blocket, (var annars?) om en våningssäng som skulle passa perfekt i svärföräldrarnas sommarhus vid kusten.
Så vi tog släppet med oss och köpte sängen och fortsatte sen ner till Steninge. I bilen så ringer min syster som bor knappt 2mil därifrån och undrar om hon och hennes dotter kunde komma ut och hälsa på då de var själva hemma på eftermiddagen. Givetvis kunde de det, så medan maken och svärfar skruvade ihop sängen tog vi med oss barnen och Alfons ut på en härlig solskenspromenad, rättvis fördelning eller hur?

Jo just det, jag sprang in en snabbis på Europa möbler och kikade på Brännö-bordet, det var fint!

För fler söndagsbilder klicka här.

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Så vårlikt och skönt det ser ut!

Susanna sa...

Nej herregud! Är det sant?! Finns ingen snö kvar? Var bor ni???

Om du kikar i min blogg så ser du hur det ser ut här än :(. Iofs så har vi alltid snö den här årstiden. Det lär nog dröja minst 1½ månad innan vi ser gräsmattan ännu :(.

Men jag har på känn att det blir en fin och varm vår och sommar efteråt :)

Själv är jag hemma idag, har varit hela veckan. Fy för magsjuka :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...