tisdag 19 oktober 2010

Platsbyte!


Hej på er!
Jag skulle visa er min ommöblering, men barnen måste ha varit framme och ändrat inställningarna på kameran så bilderna jag tog "bidde" inget bra. Ni kan i alla fall få en skymt av ett platsbyte som jag gjorde själv (med hjälp av handdukar) i lördags. Vitrinskåpet och skänken har bytt plats och jag tycker det känns som om skåpet kom mer till sin rätt på sin nya plats. Det ser lite tomt ut på väggen bakom skänken, det återstår en del piff innan jag är nöjd.
I den andra delen av vardagsrummet har det också skett förändringar, hur det ser ut nu får ni se en annan dag men så här har det sett ut.

Kram/Malin

5 kommentarer:

Dagdrivaren sa...

Vilket jobb. Skönt när porslinet är på plats igen. Ser bra ut men hade du inte något över skänken innan. Passar inte det?
Kram
Gunilla

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Bra jobbat! Ser jättefint ut, ljusa väggar och härligt trägolv, gillas av mig...
Ha en bra kväll!
Kram
Maria

Marie sa...

Så fint ni har det, möbleringen ser jätte bra ut. Vilken tur att du fick tillbaks allt in i skåpet igen :)

Kram Marie

Malin's Hus sa...

finfint!

Ina sa...

JÄTTEFINT blev det ju efteråt, altid kul att göra om lite hemmavid.

Kram
Carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...