lördag 16 oktober 2010

Oj!

Hej på er!

Oj, det är inte klokt vad som ryms i vårt vitrinskåp och en skänk som står i vardagsrummet. Jag fick ett infall och ville flytta på dessa möbler och då var jag tvungen att tömma dem. Det är tur att jag lärt mig handdukstricket när möbler ska flyttas annars skulle det vara svårt att möblera om själv.
Ja, jag mår mycket bättre idag, förkylningen är som bortblåst och jag kan knappt tror att jag var förkyld igår, eller jo det kan jag för jag är helt fnasig under näsan och jag har fått ont i ryggen av allt nysande, men annars mår jag bra.
Resultatet av ommöbleringen får ni se en annan dag.
Kram/Malin

3 kommentarer:

Vardagligating sa...

Vad kul att möblera om. Det skulle jag också vilja men det är lite svårt när det är så litet i vardagsrummet.=) Spännande att se hur det blev! Skönt att förkylningen känns bättre!

Kram

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Kul med ommöblering! Kan ändra ett helt rum... Bra att förkylningen försvunnit och hoppas att det ryggonda också gör det snart.
Kram
Maria

Susanna sa...

Ser framemot bilder på möbleringen. Att möblera om jag jag världssämst på! Slutar alltid med att allt är på samma ställe ;)

Hoppas du mår bra?! Kram, Susanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...