måndag 28 juni 2010

Mina busungar!

Hej på er!
Idag var det första dagen på nästan två veckor som jag var på jobbet igen efter barnens vattkoppor, det är tur att man kan kan jobba en del hemifrån med dagens teknik, det hade kört ihop sig annars.
Det var två glada men varma barn som jag hämtade upp från förskolan, de hade saknat sina kompisar och fröknar. Nu är det nedräkning för Saga som förskolebarn, nästa torsdag är det hennes sista dag, sen i augusti bli hon en skolflicka! Det blir även en del förändringar för Jacob som slutar på småbarnsavdelningen och börjar på den stora avdelningen samma Saga har gått på.
Min busungar har varit i farten, men denna gång är det helt ok! Jag tror det är Saga som tryckt ner massor av solrosfrön som trillat ner från fåglarnas fågelbord och en har grott och växt till sig så här stor.
Kram/Malin


My mischievous children have planted lot of the birds sunflower seeds in my garden plot, but it does not matter where it is grown this big!

2 kommentarer:

Carina sa...

Skönt att barnen är friska igen. Tiden går verkligen fort, stora barn ni har.=) Saga har en present på Hästhagen från oss.¨

Kram

Noamaja sa...

Åh, en härlig solros! Jag tror till och med att det räcker med att fröna faller ner så kan de gro.

Så fint ni får i lekstugan! Kan känna den härliga doften av nytt trä!!!

Jag kämpar på med mitt vind och insynsskydd. Största problemet just nu är tiden... och små uppmärksamhetskrävande varelser som springer runt benen;-)

Ha det fint!

Kram,
A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...