söndag 13 juni 2010

Hänga tvätt!

Hej på er!
Tack för alla fina kommentarer om lekstugan. Den är köpt på Bauhaus och heter Lekbo.
Här har helgen passerat med rasande fart, men det känns alltid skönt att kunna summera helgen när det har hunnits med en hel del.
Maken och barnen har varit en snabbrunda på High Chaparall, jag har storhandlat mat, gjort lite secondhandfynd bla ett par nya Vero Modajeans för 40kr, grillat och umgåtts med min ena storasyster och hennes familj, grundmålat lekstugan men det bästa av allt min käre make har byggt en torkställning till mig, tack! Jag har norpat idén från en gammal Allt i hemmet, men istället för att stå och såga ut egen snickarglädje köpte jag istället 4 konsoller och om jag får säga det själv tycker jag den blir väldigt fin.
Den ska givetvis målas vit och det hoppas jag kan göra i veckan, om vädret bara tillåter, det har varit lite mycket regn den sista veckan. Jag riktigt längtar att kunna hänga ut och torka kläder men framför allt sängkläderna ute, det luktar så gott med sommarvindar när man kryper ner i sängen.
Kram/Malin

My dear husband had bulit a outdoor airer to me! I should paint it white so I hope the weather be ok next week.

9 kommentarer:

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Vilken fin torkställning! Kul att se det färdiga resultatet. Det är så bra med händiga makar för inredningstokiga tjejer som vi!
Hoppas på bra väder till veckan!
Kram
Maria

Miss Goldie sa...

Jättesnygg torkställning!

Noamaja sa...

Åh den är underbar! Vill också stå och hänga tvätt i sommarbrisen med små barn springandes kring benen...åh så idylliskt det ser ut i mitt huvud;-)

Kram,
A

Hem och Lycka sa...

Så fin! Blir en fröjd att hänga ut tvätten på den.

kram Mia

Anonym sa...

åååhhh jaaa kan bara hålla med, finns ju inget bättre än nymanglade lakan som hängt ute på tork.... synd bara att man har pollen :(

Anonym sa...

Vad fin torkställning!!! Bra jobbat!

Carina sa...

Vad fin torkställning! Bra jobbat!

Carina sa...

Det var jag som skrev inlägget tidigare.

Kram/Carina

Emma sa...

Såg också en sådan fin torkställning i en tidning och på en gång så tänkte jag att en sådan ska jag ha när jag flyttar till hus, vilken smart idé du gjorde med färdiga konsoler. Fin blogg föresten.
//Emma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...