tisdag 20 april 2010

Städhjälp

Hej!
Jag kom på att jag inte visat vad jag köpte för ett tag sedan när jag och barnen var på Ikea. Jag köpte detta fina sopsetet, som står framme i köket och agera städhjälp bla när barnen har pysslat vid köksbordet och det ligger små små papperslappar på golvet, pärlor och annat smått och gott som behöver sopas upp. Det kan vara skönt att slippa ta fram dammsugaren så fort de har suttit vid köksbordet. Det var skaftet som Jacob använde som en "pangare" inte så kul bland allt folk och prylar som det finns på Ikea. Jacob har idag varit på sin 3årskontroll på BVC, han fick godkänt och han hade vuxit som han skulle. Jacob fyller år nu på söndag och vi ska ha kalas så nu går hjärnan på högvarv, vet inte riktigt vad vi ska bjuda på, vill komma på något nytt men det blir säkert något "säkert kort"


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...