söndag 25 april 2010

När alla gästerna gått hem...

Födelesedagståg från Blå Elefant.
Hej på er!


Idag har vi firat lilleman som fyller 3år idag.
Det var en trött men lycklig Jacob som somnade för en timme sen. Han var jätteglad för alla presenter som han fick, tack!
Jag måste erkänna att jag också trött efter några dagars slit med handling av mat, baka, laga all mat, städa, duka, slå in paketen, plocka i och ur diskmaskinen, köra några maskiner tvätt, stryka, plocka undan efter maten, torka finporslinet och ställa tillbaka i vitrinskåpet (diska fick faktiskt maken göra) Jag kan dessutom lägga till på listan att jag sprungit två pass på 5.2km och målat ett varv på mitt ekskåp. Puh, nu väntar sängen och "Snabba Cash" av Jens Lapidus
Kram/Malin

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Vilket tempo!

Hoppas ni hade en underbar dag och att du hann att njuta en smula också. Grattis till lille Jacob!

Dagdrivaren sa...

Visst är det jobbigt att ha kalas för 20 personer, men när det blir så lyckat som igår, kan man känna sig nöjd. Så jättegod vårmat.

Kram

Enkelt sagt sa...

Tack för jättetrevligt kalas!

Susanna sa...

Grattis i efterskott till killen! Kanske du kan ta det lugnare idag nu då? ;)Är nyfiken på skåpet!

Kram, Susanna

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Grattis till lillen i efterskott och bra jobbat med kalas för stora och små!
Håller med om att det är fullt upp med liknanade tillställningar, men så härligt att få samla nära och kära...
Kram
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...