onsdag 14 april 2010

Äntligen!


Äntligen har det blivit vår ute, och det innebär att nu kan jag inleda årets "spraymålasäsong" Visst det går att spraymåla vintertid i källaren men jag tycker färgen luktar så starkt och ger mig illamående och ont i huvudet så jag avstår helst. Denna gången var det några krukor köpte på Blomsterlandet för något år sedan som fick sig en makeover. Jag började faktiskt att göra dem vita men tyckte de såg lite mesiga ut så det fick bli silvercrome istället.

När jag var på Willys och handlade mat sålde de orkidéer för 59kr/st så denna fick följa med hem och bo i den ena krukan, i den andra står en Våreld.





Snart börjar mina favoritprogram för tillfället Draknästet på SVT2 och Arga Snickaren på kanal 5. Det går samtidigt men som tur är har vi en Boxer som vi kan spela in på, annars finns det mesta idag på tvkanalernas "playsidor".

2 kommentarer:

clara sa...

Vilken fin blogg och fina kort du tar!
/clara

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Vilken bra idé att spraymåla i silver! Som nya krukor och orkideér är såå fina!
Ha en bra helg, visst var det väl göteborg som väntade?!
Kram
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...