tisdag 25 januari 2011

Tisdagstema:badrum


Hej på er!
Veckan tema i Fabriken är badrum. Vårt badrum har 10år på nacken och jag är fortfarande väldigt nöjd med materialvalet, som vi gjorde då 21år gamla och ingen erfarenhet av inredning. Möjligtvis så skulle jag nog idag har skippat bården men den är så pass smal och diskret så det är inget som stör. Jag är också väldigt nöjd med dubbelhandfat och skulle inte vilja vara utan det, det är ganska trevligt när hela familjen kan borsta tänderna samtidigt.

Det får bli ett kort inlägg idag då jag har lyckats bli sjuk! Igår började jag frysa och bara på en timme så steg temperaturen i kroppen från 37,3 till 38,3. Jag hoppas det går över fort jag hinner inte vara hemma från jobbet.

För fler bidrag klicka här.

Kram/Malin

5 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Håller med helt och fast...badrummet är jättesnyggt. KRAM Helena

Den där Victoria sa...

Snyggt badrum och dubbelhandfat är något som vi också får ta och investera i tror jag bestämt, när vi kommer igång med rust av badrum.

//Elvira

Vardagligating sa...

Ja ni har verkligen ett underbart badrum och så stort och rymligt! Får fundera på om vi också ska ha ett dubbelhandfat när vi nångong i framtiden bygger ut och gör ett större badrum.=)

Förresten så älskar Cajsa den fina svarta bilen med vita prickar på, hon biter och slickar på den hela tiden.=)

Kram

Susanna sa...

Jag är imponerad över vilken klassisk smak du kunde ha som 20 åring :) Dubbelhandfat är ju onekligen lyxigt värre :D Dubbeldusch skulle också vara det...
Och dubbleugn osv... Haha!

Men ja, jättefint badrum fastän det har några år redan på nacken.

Kram, Susanna

Noamaja sa...

Wow, 21 år... Tänk att flytta ihop och renovera då, imponerande. Anar jag ett svart-vit rutigt golv?;-) Jag är knasig i sånna:-)

Fina bilder på barnen verkligen!

Hoppas ni har en fin helg!

Kram,
A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...