tisdag 4 januari 2011

Tisdagstema: recycling/återvinning i inredningen








Hej på er!
Jag höll på att missa att Fabriken drog igång med sina tisdagstema igen denna vecka. Jag har fortfarande "jullov" och har inte riktigt koll på dagarna märker jag. Veckans tema är recycling i inredningen och i Villa Nordåker finns det många återvunna saker. Jag älskar som bekant att handla möbler och prylar på Blocket( även om det var ett tag sedan, möbler alltså) och loppisar vilket måste vara ett av dem bättre sätten att återvinna saker på, eller kanske det bästa rent av? Jag konstaterade när jag gick runt här hemma att det finns något som är köpt på loppis eller Blocket i varje rum i huset.

För fler bidrag klicka här.

Nu hoppas jag att Jacob, Saga och hennes kompis som ska sova över varva ner och somnar snart, så att inte jag somnar före dem.

Kram/Malin

4 kommentarer:

Vardagligating sa...

Du har gjort så många fina fynd. Jag bara ääälskar skåpet ni har i köket, ett sånt vill jag ha. Och så är ju skrivbordet helt underbart!

Njut av ledigheten!

Kram

Susanna sa...

Jättefina saker du har! Jag har också en hel del ärvda/ loppisfyndade möbler och saker och det är just de som jag gillar bäst. Skulle kasta ut mina ikea möbler (2 st) vilken sekund som helst bara jag skulle hitta bra alternativ :)

Må så gott!
Kram, Susanna

Johanna sa...

Erat hem är så mysigt!
Gjorde en koll jag med hemma och kunde konstatera samma sak som dig att det finns minst ett blocket/loppis/tradera objekt i varje rum... This we like! =)

Kram Johanna

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Många fina fynd du gjort...
Hoppas ni haft härliga jullovsdagar!
Kram
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...