söndag 16 januari 2011

Söndagsbilden vecka 2

Längtar efter lite varmare väder så jag kan ha denna trenchcoat.

Hej på er!

Söndag igen och åter dags att visa en söndagsbild i Fabriken.
Jag och maken var på tu man hand i Göteborg förra fredagen, barnen lämnde vi hos deras farmor och farfar som ställde upp som barnvakt. Det visade sig att NK startade sin rea just när vi skulle dit och där jag fyndade en jättefin röd trenchcoat från Oasis med volangdetaljer. Ett riktigt kap för 299 pix ordinare pris 1200kr. Förutom lite god mat och shopping så var vi på bio och såg "Änglagård 3" både jag och M tyckte den var sevärd och vad härligt det såg ut med svensk sommar!

Idag var jag ute på min första löprunda på säkert två veckor. Lite tungt men framför allt blött, jag lyckades stiga i en 10cm djup vattenpöl efter 10minuter, det nästan skvalpade om fötterna när jag sprang. För när jag redan var blöt om fötterna kunde jag lika väl springa igenom alla vattenpölar, eller hur? Nu gäller det att jag kommer igång med träningen ordentligt. Jag ska springa Göteborgsvarvet(!) i maj och innan dess Varvets seedingslopp i mars.

För fler söndagsbilder klicka här.

Kram/Malin


3 kommentarer:

Vardagligating sa...

Vad snygg trenchcoat! Oasis har snygga kläder men ganska dyrt, så du gjorde rätt som köpte på rea. Härligt att få lite egentid tillsammans. Jag skulle också vilja se Änglagård 3.

Lycka till med löpträningen, för mig går det väldigt segt med löpningen nu på vintern. Kram

BelovedbyLinda sa...

Vilken snygg jacka!! Härligt med rött :)

Kram Linda

Susanna sa...

Nämen vilket fynd du gjorde! Känns kul då man hittar det man sökt på rea :)
Jag längtar också efter tunnare kläder. Främst kanske att slippa alla barnkläder som ska släpas till dagis...

Ha en fin kväll (och kommande helg!)
/Kram, Susanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...