söndag 30 januari 2011

Söndagsbild vecka 4

"Hjärtan på tråd"

Hej på er!
Redan söndagskväll och dags för Fabrikens söndagsbild samtidigt som jag sitter och väntar på veckans höjdpunkt på Tv, nämligen Solsidan.

Maken är hemma igen efter en skidweekend i Högfjället, det är skönt när alla är samlade igen även om barnen börjar bli så stora att det inte är riktigt lika jobbigt att vara själv med dem som när de var små. Vi har tagit det lungt och inte gjort så mycket de här dagarna men igår var vi iväg och fixade en födelsedagspresent till pappan i huset som fyller år på onsdag, Jacob har redan berättat vad vi köpt, han kunde inte låta bli....

Hjärtan på tråd (latinska namnet någon?) tycker jag är en fin växt i all sin enkelhet. Dessa två verkar trivas väldigt bra är hemma hos mig, ska de få växa fritt eller ska jag binda upp dem på båge?

För fler bidrag klicka här.

3 kommentarer:

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Har precis som du också tittat på Solsidan, söndagens höjdpunkt. Maken har varit i Sälen hela helgen och det är så skönt att han nu är hemma och ha alla på hemmaplan...
Tycker blommorna är fina som de är nu, men växer de på är det nog fint att binda upp dem...
Kram

Malin's Hus sa...

hej svejs!

Ceropegia woodii är det latinska namnet ;)

ha en trevlig vecka!

KRAM

Susanna sa...

Hej hopp!

Jag röstar för att låta de hänga fritt :)

De är så vackra!

Jag måste nog också köpa mera blommor imorgon. Kastade ut en tulpanbukett igår, men njuter av några fina våreldar. Tror att de heter så iaf.

Skön helg!
/Susanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...