tisdag 7 december 2010

Tisdagstema: julfönster


Hej på er!

Denna veckas tisdagstema i Fabriken är julfönster och mina zinkhus från Walther & Co får ställa upp som modell. Jag hade planer på att fota mina "vanliga" julfönster eller rättare sagt adventsfönster (jag har inte julpyntat ännu) när det var ljust men det hann bli mörkt idag eftersom jag skottade massor av snö direkt efter jobbet. Jag kunde kanske varit lite mer förutseende och fotat i helgen men jag erkänner jag glömde det....

För fler bidrag klicka här.

Kram/Malin

2 kommentarer:

Noamaja sa...

De är söta de små husen. Jag tycker att det blev en gullig tolkning av temat...alla små fönster som lyser... Det är något av det mysigaste som finns med den mörka årstiden att promenera och se hur det lyser i fönstren.

Idag får vi hem ett piano! Skall bli spännande!

Kram, kram,
A

Susanna sa...

Så fina hus du har! Jag har bara ett stort "original" och ett mindre.

De är så fina och skapar så stämningsfulla stilleben.

Skön helg!
/Susanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...