söndag 26 december 2010

Finaste julklappen!

Tavla som Saga målat till mig.
Hjärta av hönsnät som M fick av Saga
Fotat med min nya blixt.
God fortsättning!!!!

Jag hoppas ni har haft det bra under jul, det har jag. Det fanns många fina saker i paketen som jag fick, bl a en fotoblixt till min kamera och oj vilken skillnad det blev på korten, de känns nästan proffsiga. Fast de allra finaste julklapparna stod nog Saga för, en tavla som hon har målat på fritids och ett fint hjärta i hönsnät som M fick.

Kram/Malin

3 kommentarer:

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Åh så mycket fint, kul att få egentillverkade saker från sina kära och tillbehör till kameran...
Nu väntar Nyår med Tina för min del, antar att även du kommer att följa programmet?!
God fortsättning!
Kram
Maria

Malin's Hus sa...

hej! det var precis en sån jag fick med... mycket o lära sig bara tekninsk....o jag som är så oteknisk ;)

god fortsätting till dig med!
kram

Vardagligating sa...

Vilken konstnär Saga är. Jättefin tavla och ett underbart hjärta! Vad kul att du fick en blixt till din kamera, det blir så mycket roligare när fotona blir extra bra!

God fortsättning!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...