söndag 19 december 2010

Söndagsbilden vecka 50


Hej på er!

Söndagsbilden i Fabriken visar den murspis som jag och maken drömmer om att sätta in i vårt vardagsrum, en Keddy Minette. Förhoppningsvis kan den drömmen bli verklighet någon gång.
Idag har vi inte gjort för mycket här hemma, vi var iväg hos några vänner igår på middag och hela familjen la sig betydligt senare än en vanlig lördagkväll, det känns idag även om det var jag som körde hem.... Jag och barnen har i alla fall plockat fram lite julpynt men annars har vi inte gjort för mycket, en riktig slappsöndag.
Tänk snart är det JUL! Jag har väl läget någorlunda under kontroll. Alla julklappar är inhandlade men jag har inte slagit in dem ännu, jag måste nog snart ta tag i det, inte många kvällar kvar. Men just ikväll känns det som ett alldeles för stort projekt. *gäsp*

För fler bidrag klicka här.

Kram/Malin

3 kommentarer:

Dagdrivaren sa...

Visst måste man njuta och ta det lugnt också.
Fin spis. Låter spännande med att ni tänker sätta in en spis i vardagsrummet.
Kram
Gunilla

Villa Nordåker sa...

Ja i den den delen där vi har tvn och på den väggen som är mot köket. Där bakom går nämligen murstocken, vi hoppas att en murspis skulle hjälpa till ganska mycket till att få ner elförbrukningen och göra det varmt och skönt på nerevåningen, vintertid måste vi hålla stängda dörrar mellan köket och vardagsrummet för att inte kyla ner hela undervåningen.

/Malin

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Härligt med en slappardag efter en sen kväll! Sådana dagar behövs för att ta igen sig... Fin sänggavel ni har, snällt av maken att ordna till så bra. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...