tisdag 13 juli 2010

Värmebölja

Guuud, vad varmt det är, jag skulle inte klaga men när det är över 30grader är det lite för varmt att bo i inlandet.
Svetten klippar sig fast på kroppen och vi håller oss mest i skuggan eller inomhus(!) Jag lyckades i alla fall fota min ena Schersmin som blommar så fint i ena hörnet i trädgården.
Nu hoppas jag på ett åskväder som kan rensa upp i luften så att jag orkar ge mig ut på en springtur och fortsätta att slipa på mina Blocketfynd.
Kram/Malin


It's hot outside, we keep most of the shade, and indoors. My syringa blossom so nicely in the garden.

2 kommentarer:

pippigul sa...

Tjoho Malin! jo visst e de varmt nu, men skönt me semester! Hittade hit till din finfina blogg! Jag håller också på att börja blogga, så spännande!
Ha det så bra!
/Ex grannen!

Vardagligating sa...

Alldeles för varmt för gravida mig.=) Hoppas jag får se på några av dina blocketfynd imorgon. Ska bli kul att gå på second hand och förhoppningsvis göra några fynd imorgon.

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...