onsdag 14 juli 2010

Tomatblommor.
Min mamma har frösått dem och jag fick dem när de var 10cm höga.
Fjärilslavendeln har börjat blomma så fint.



Hej på er!
Vad skönt det är med semester, vi tar det lugnt, småfixar lite här och där och åker och badar när andan faller på, precis som det ska vara! Jag njuter av varje minut.
I garaget står nu några formar med betong som ska härdas, jag och barnen är spända på resultatet.

Mitt andra namn måste vara Forrest Gump, jag kunde nämligen inte sluta springa tidigare idag... Jag hade planerat in en runda på 10km som jag inte sprungit sen förra hösten(jag tränade inte på ett halvår) och trodde varken mina ben eller kondition skulle orka detta men med bra musik i öronen sprang jag t.o.m en extra runda så det blev 12km istället! Hade jag haft vatten med mig hade jag klarat nån kilometer till, men mitt huvud blev så tungt på slutet att jag vågade inte springa mer.
Kram/Malin

3 kommentarer:

pippigul sa...

Ojojoj att du orkar i värmen! Imponerande!

Enkelt sagt sa...

Vilka fina lavendel.
Kram

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Imponerande med din löpning! Bra jobbat! Härligt med tomatplantor och betonggjutning, hoppas det blir bra!
Verkar som ni har en skön semester, precis som den ska vara!
Kram
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...