söndag 25 juli 2010

Några semesterbilder

Fin plantering i Helsingör.

Far och dotter på väg till Kronborg slott.



Saga och Jacob vid kanonerna.



Jacob försöker puta kanonen.
Saga är jättevarm och hungrig, det var lite för jobbigt för henne att gå till slottet från hamnen.


Underbar butik i skånska Mölle.
Mölle krukmakeri



Det fanns mycket fint i denna butik.
Mina loppis- och reafynd får jag visa en annan dag. En av sakerna jag köpte på vår lilla semesterresa har använts redan idag när vi bakade till Jacobs namndagsfika.
Kram/Malin

3 kommentarer:

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Så mysigt ni verkar ha haft det! Krukmakeriet verkar ha en hel del fina saker, har jag vägarna förbi får det allt bli ett besök dit!
Ha en bra dag!
Kram
Maria

Marie sa...

Vilka fina bilder, det ser jätte mysigt ut och fint väder verkar ni ha haft.

Ha en bra vecka!

Kram Marie

Malou sa...

Kul att du hittade in till mig :) Och hoppas att din lampa blir bra!
//Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...