fredag 14 maj 2010

Tofflor


Hej på er!
Våra cupcakes blev väldigt uppskattade och det var ingen som fick någon "mandel i gröten" i form av en tändsticka, vilken tur!

Saga fick nya tofflor igår, det är väldigt praktiskt med dessa tofflor när barnen springer ut och i och ska till studsmattan. Saga var överlycklig för dessa rosa med blommor på, hon sa igår att hon ville ha på sig dem jämnt förrutom när hon sover för de är såååå sköna. Dessa sötingar finns på Rusta för 49 pix. Jacob fick nya han också men tyvärr var inte de lika fina utan med kamouflagemönster på men jag hade inte hjärta att säga att han inte skulle få några när Saga fick.
Hallprojektet fortskrider sakta med säkert, nu väntar vi bara på målaren. Jag hoppas de kommer på måndag, de skulle komma om det regnar annars har de massor av målningsarbete ute så jag hoppas verkligen att det regnar på måndag. Det blir en iallafall en vit tapet och en fondtapet, vilken det blir håller jag lite hemligt jag vill gärna se den uppe först *ler*

3 kommentarer:

Noamaja sa...

Hihi, såg de där tofflorna på Rusta idag. Mina tjejer skulle bli överlyckliga och aldrig mer vilja ha på sig något annat...

Den där tapeten är jag nyfiken på...jag gissar Josef Frank;-)

Ha en fin helg Malin!

Kram,
A

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Så bra att cupcakesen inte innehöll någon överraskning!
Ursöta tofflor, perfekta att ha i sommar, får bli en tur till Rusta för min del också...
Trevlig helg!
Kram
Maria

Hanna sa...

Supersöta tofflor, de kommer min son vilja ha, tack för tipset!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...