onsdag 19 maj 2010

Bye bye

Hej på er!
Vilken konstig värme det har varit idag, vi blev alldeles klibbiga, jag och barnen när vi ätit mellis ute, men hellre det än 4grader och snålblåst. Jag skrev för ett tag sedan att jag höll på att måla om ett skåp här hemma. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig så jag la ut det på Blocket i förra veckan och idag fick det nya ägare.
Blocket är verkligen bra, jag sålde barnens lekstuga på mindre är 48tim och tjänade till och med en slant. Lekstugan var alldeles för liten och tråkig, och att göra den mysig invändig har känts omöjligt så jag la ut den till försäljning. Det har inte varit lätt att hitta en ny lekstuga men nu har jag hittat en favorit.
Eftersom det har varit uppehåll de senaste dagarna har jag inte sett röken till av några målare. *snyft*
Kram/Malin

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...