onsdag 5 maj 2010

Inte mycket till bild...

Hej!
Panelväggen i hallen är färdigmålad, det blev kanon. Vi köpte färdiga panelskivor i mdf från Byggmax som jag har målade två gånger med NCS S0500-N (råvitt) När de är målade ser det ut som "riktig" panel så jag är mer än nöjd.
Nu återstår det "bara" att välja tapet. Jag trodde jag ville ha samma som vi har i övrehallen och trappen men när jag var i färgaffären hittade jag bla fina från Ecotapeters kollektion Eco White. En del hade mönster i sammet som jag blev lite sugen på och lite kul är att i vårt hus fanns det två rum som just hade tapettryck i sammet när vi flyttade in, fast då i mörkgrått och grönt. Nu vet jag inte om jag vågar vara så "wild and crazy", jag får nog suga lite till på karamellen.
Kram/Malin

5 kommentarer:

Vardagligating sa...

Vad snyggt! Ska bli kul att se hela hallen när det är klart.

Kram

Noamaja sa...

Jo wild and crazy gillas;-)

Hur är det med panelskivorna, var det du som upplevde att de ljudisolerade lite? Flickornas rum verkar ha pappersväggar för alla ljud går rakt in! Tom, kylen som knappt hörs i köket hörs tydligt i det rummet. Något måste göras!

Ha en fina dag Malin!
Kram,
A

Enkelt sagt sa...

Sköt att ni är nöjda!
Sofie

Enkelt sagt sa...

Stavfel..."skönt" skulle det va! :)

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Svårt att få till en bra bild nr allt inte är riktigt klart och saker inte på plats. Tror det kommer att bli supersnyggt!
Kram
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...